Jeg kan ikke modtage mail

Kan du sende mails men ikke modtage mail? I så fald er der typisk to mulige årsager.

1. Navneserveren peger ikke mod nordicway

Hvis din navneserver ikke peger mod nordicway, så vil mails som udgangspunkt ikke blive leveret på vores server. Du skal i så fald opsætte din DNS til at sende mails videre til os, der hvor din navneserver peger hen.

2. Du har ændret din A record i DNS'en

Hvis du ændrer din A record i vores DNS, vil mails blive leveret på samme server, som din side peger hen. Det kan fx være hos Wix, Squarespace eller lignende. Du skal i så fald følge denne guide:
https://nordicway.dk/kunde/index.php/knowledgebase/32/Ops%C3%A6tning-af-Wix-og-andre-hjemmeside-programmer-med-eget-dom%C3%A6ne-hos-nordicway.html

Sørg for at udføre alle punkter præcist, da det ellers ikke vil virke. Guiden er lavet til Wix, men er gældende i alle tilfælde, hvor din A record peger mod en anden IP end vores.

Nøgleord: modtager ikke mails, modtager ikke emails, modtager ikke e-mails

  • 0 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Ikke fundet en løsning?

Har du ikke fundet en løsning ved hverken at søge eller navigere rundt i vores kategorier, så kan du oprette en ny sag.

Opret ny sag

Relaterede artikler

Opsæt en Catch All email

Hvis du opsætter en catch all email, vil denne opsamle mails, der er sendt til en ikke...

Mailbegrænsninger

Hos os er der som sådan ikke noget loft for, hvor mange mails du kan sende i døgnet. Vi har dog...

SMTP opsætning

Ønsker du at udsende mails fra dit website med SMTP, skal du bruge følgende oplysninger. SMTP...

Sådan opretter du en ny mail hos nordicway

Det tager kun få minutter at lave en mail hos nordicway. Herunder kan du se en video, der viser...

Sådan tilpasser du dit spamfilter hos nordicway

Hos nordicway har du rig mulighed for at tilpasse og evt. deaktivere det spamfilter, som er...