Sådan tilpasser du dit spamfilter hos nordicway

Hos nordicway har du rig mulighed for at tilpasse og evt. deaktivere det spamfilter, som er inkluderet i din webhotel pakke.

I videoen herunder har vi lavet en guide til alle funktionerne i vores spamfilter, så du selv kan tilpasse det til dine behov.

Husk på (og det beskrives ikke i videoen), at der er forskel på "auto-slet" scoren og "spambox" scoren. Auto-slet er ikke så "hård", som spambox, da den sletter spam i stedet for at markere dem som spam.

Det betyder, at hvis du fx vælger at slette spam fremfor at markere dem og sende dem i spam-mappen, så vil du muligvis opleve, at du modtager mere spam, da auto-slet ikke opsnapper nær så mange mails som spambox funktionen (selvom både auto-slet og spambox scores fx er sat til 5). Her kan du evt. prøve at sætte auto-slet scoren lavere, så den bliver hårdere og dermed angiver flere mails som spam.

  • 4 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Ikke fundet en løsning?

Har du ikke fundet en løsning ved hverken at søge eller navigere rundt i vores kategorier, så kan du oprette en ny sag.

Opret ny sag

Relaterede artikler

Opsæt en Catch All email

Hvis du opsætter en catch all email, vil denne opsamle mails, der er sendt til en ikke...

Mailbegrænsninger

Hos os er der som sådan ikke noget loft for, hvor mange mails du kan sende i døgnet. Vi har dog...

SMTP opsætning

Ønsker du at udsende mails fra dit website med SMTP, skal du bruge følgende oplysninger. SMTP...

Sådan opretter du en ny mail hos nordicway

Det tager kun få minutter at lave en mail hos nordicway. Herunder kan du se en video, der viser...

Sådan opsætter du email videresendelse / forward

Du har rig mulighed for at opsætte forskellige former for forwards via systemet hos nordicway....