Når du flytter et udenlandsk domæne til nordicway, så kan dine informationer ikke automatisk trækkes med over til vores udbyder, da de er GDPR beskyttet. Det kommer til udtryk på denne måde i dit kontrolpanel:
Ser du denne besked, så skal du gøre følgende for hvert domæne, der er nævnt.
1: Klik på "mit-domaene.com" i den røde boks.
Du kommer nu ind til dine kontaktoplysninger. Tjek at dine kontaktoplysninger ser rigtige ud. Hvis ikke og det ligner noget i stil med nedenstående billede, skal du fortsætte til punkt 2.
2: Som du kan se, så er felterne udfyldt med "REDACTED FOR PRIVACY". Der kan også stå noget andet, men det er tydeligt, at det ikke er dine oplysninger. I så fald klikker du alle 4 steder på "Brug eksisterende kontaktperson". Tryk "Gem ændringer" nederst på siden, når dette er gjort.
3: Tjek om dine oplysninger nu er korrekt udfyldt.
Se om du har modtaget en mail fra ISPAPI. Klik på verificeringslinket i mailen for at færdiggøre din verificering. Hvis du ikke har modtaget mailen, så fortsæt med resten af guiden.
4: Gå til overblikket over dine domæner på https://nordicway.dk/kunde/clientarea.php?action=domains
5. Tryk på værktøjsikonet ud for det pågældende domæne
6: Tryk på knappen "Resend Verification Email", hvis den er synlig. Den vil se således ud:
7: Tjek din mail og klik på linket i mailen fra ISPAPI
Dine oplysninger er nu bekræftet, og du undgår dermed en suspendering af domænet.