Verificering af kontaktoplysninger efter flytning

Dine oplysninger opdateres automatisk

Ved en flytning af dit domæne, opdateres dine oplysninger hos vores registrator med de informationer, som du har angivet hos os. Det kan udløse en "domain verification" email fra vores registrator. Her vil du blive bedt om at klikke på et link fra ispapi.net. Hvis du ikke klikker på dette link, så vil dit domæne bliver suspenderet (Domain Suspension - Registrant Information Verification Failure). Ved klik på linket skal du ikke udfylde noget eller tage stilling til noget. Det er blot en bekræftelse af dine oplysninger er korrekte. Mailen, du modtager, er meget simpel i sin udformning og forveksles af nogle som spam, men hvis linket går til ispapi.net er den god nok.

Hvis dine oplysninger ikke kan opdateres

Når du flytter et udenlandsk domæne til nordicway, så kan dine informationer ikke altid automatisk trækkes med over til vores udbyder, da de er GDPR beskyttet. Det kommer til udtryk på denne måde i dit kontrolpanel:

Ser du denne besked, så skal du gøre følgende for hvert domæne, der er nævnt.

1: Klik på "mit-domaene.com" i den røde boks.

Du kommer nu ind til dine kontaktoplysninger. Tjek at dine kontaktoplysninger ser rigtige ud. Hvis ikke og det ligner noget i stil med nedenstående billede, skal du fortsætte til punkt 2.

2: Som du kan se, så er felterne udfyldt med "REDACTED FOR PRIVACY". Der kan også stå noget andet, men det er tydeligt, at det ikke er dine oplysninger. I så fald klikker du alle 4 steder på "Brug eksisterende kontaktperson". Tryk "Gem ændringer" nederst på siden, når dette er gjort.

3: Tjek om dine oplysninger nu er korrekt udfyldt.

Se om du har modtaget en mail fra ISPAPI. Klik på verificeringslinket i mailen for at færdiggøre din verificering. Hvis du ikke har modtaget mailen, så fortsæt med resten af guiden.

4: Gå til overblikket over dine domæner på https://nordicway.dk/kunde/clientarea.php?action=domains

5. Tryk på værktøjsikonet ud for det pågældende domæne

6: Tryk på knappen "Resend Verification Email", hvis den er synlig. Den vil se således ud:

7: Tjek din mail og klik på linket i mailen fra ISPAPI

Dine oplysninger er nu bekræftet, og du undgår dermed en suspendering af domænet.

  • 0 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Ikke fundet en løsning?

Har du ikke fundet en løsning ved hverken at søge eller navigere rundt i vores kategorier, så kan du oprette en ny sag.

Opret ny sag

Relaterede artikler

Klassiske fejlkoder hos punktum.dk

Når du arbejder med din domæne hos punktum.dk, f.eks. ved en flytning til os, vil du i nogle...

Køb webhotel uden at flytte/købe domæne hos nordicway

Når du ønsker at oprette et webhotel hos nordicway, så skal du tage stilling til, om du vil...

Sådan skifter du navneservere på udenlandske domæner hos nordicway

Har du flyttet et udenlandsk domæne til nordicway, så skiftes navneserverne ikke automatisk. Du...

Sådan administrerer du betaleren på .dk domæner hos nordicway

Denne guide kan bruges både hvis du ønsker at fjerne os som betaler på dine .dk domæner hos...

Hvornår er mit domæne klar?

Registrering Efter du har bestilt dit domæne igennem os får du en mail fra punktum.dk, hvor du...