Typiske fejl ved opsætning af email

I videoen herunder gennemgår vi de typisk fejl, som kan være årsagen til, at ens mail ikke virker som forventet.

Andre problemer

- Outlook-datafilen kunne ikke oprettes. Sørg for, at den disk, du gemmer på, ikke er fyldt eller skrivebeskyttet, og at filen ikke er i brug.

Får den denne besked, så kan du prøve følgende:

1: Gå ind i kontoindstillinger og tryk på "Administrer profiler"

2: Tryk på "Mailkonti"

3: Tryk på "Ny"

4: Vælg "Manuel konfiguration eller flere servertyper" og tryk næste

5: Udfyld felterne og gennemfør din opsætning

  • 0 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Ikke fundet en løsning?

Har du ikke fundet en løsning ved hverken at søge eller navigere rundt i vores kategorier, så kan du oprette en ny sag.

Opret ny sag

Relaterede artikler

Opsæt en Catch All email

Hvis du opsætter en catch all email, vil denne opsamle mails, der er sendt til en ikke...

Mailbegrænsninger

Hos os er der som sådan ikke noget loft for, hvor mange mails du kan sende i døgnet. Vi har dog...

SMTP opsætning

Ønsker du at udsende mails fra dit website med SMTP, skal du bruge følgende oplysninger. SMTP...

Sådan opretter du en ny mail hos nordicway

Det tager kun få minutter at lave en mail hos nordicway. Herunder kan du se en video, der viser...

Sådan tilpasser du dit spamfilter hos nordicway

Hos nordicway har du rig mulighed for at tilpasse og evt. deaktivere det spamfilter, som er...