Du finder måske svaret på dit spørgsmål i en af disse videoer. Du bliver på siden, mens du ser videoen.
Se også vores forslag fra vidensdatabasen nederst på siden inden du opretter din sag.
Du kan logge på din webmail ved at indtaste webmail.ditdomæne.dk. Erstat ditdomæne.dk med dit rigtige domænenavn. Bemærk du først kan tilgå webmail, når din navneserver peger mod os. Der gør op til 24 timer fra din navneserver er skiftet til du kan tilgå din webmail.
Du styrer selv dit spamfilter inde i cPanel. Du kan stramme filtret og også oprette regler for blacklisting. Klik på videoen nedenfor for at få en introduktion til opsætning af dit spamfilter. Du bliver på siden, mens du ser videoen.
I så fald er vi kede af at sig dig smutte. Men der kan være mange grunde til en opsigelse, og forhåbentlig har du været tilfreds med vores produkt, men at tiden ikke er til et webhotel. Du kan i så fald selv lave din opsigelse fra dit kontrolpanel. Log ind og klik på dit webhotel produkt. I menuen finder du derefter et punkt, der hedder "Opsig mit webhotel". Her kan du vælge enten at opsige øjeblikkeligt, hvorefter dit webhotel slettes inden for 24 timer. Alternativt kan du opsige med virkning fra udløb, hvilket vil sige, at du beholder webhotellet perioden ud. Fælles for begge gælder, at der ikke refunderes penge for den resterende periode.Vælger du at opsige, så ønsker vi dig held og lykke fremadrettet og håber at se dig igen på et tidsunkt.
ns3.nordicway.dk ns4.nordicway.dk
Får du besked på punktum.dk om, at den ikke eksisterer? Det kan skyldes to ting: 1: Du har ikke oprettet det som tilføjelsesdomæne inde i cPanel endnu (gælder kun ekstra domæner og ikke dit primære domæne) 2: Du er kommet til at kopiere et mellemrum med ind til punktum.dk. Sørg for at der ikke er et blankt tegn foran eller bagved navneserveren.
Annuller