Har du glemt din adgangskode til din konto hos nordicway.dk eller på anden vis låst dig ude af din konto, skal du gøre følgende afhængigt af din situation:
Du har adgang til den email, som du oprettede din konto med
Hvis du har adgang til den email, som er forbundet til din konto hos os, kan du nulstille din adgangkode via dette link.
Du har ikke adgang til den email, som du oprettede din konto med
Har du ikke adgang til den email, som er forbundet til din konto hos os, skal vi have skiftet den til en email, som du har adgang til.
Vi kan dog ikke skifte din email uden at være helt sikre på, at du er den som du udgiver dig for at være. Derfor skal du som det første sende dokumentation, hvor dit navn (som matcher navnet på kontoen hos os) fremgår.
Det kan f.eks. være et kørekort eller sygesikring, som skal sendes til support@nordicway.dk.
Når vi har verificeret, at du er indehaveren af kontoen hos os, skifter vi din email, så du kan starte nulstillingen via dette link.
Vi sletter naturligvis din dokumentation permanent fra vores alle systemer efter din konto er blevet låst op, så vi ikke opbevarer din data.